Till Humlan

Vi har gett varann kärlek, vi har gett varann tid
vi har delat samma bröd
Vi har gett varann närhet, vi har gett varann strid
vi har delat lust och nöd
Vi har varit vinnare och förlorare
vi har dansat som älvor och troll
Vi har sjungit sånger som var förtrollade
fast det bara var rock'n'roll

Jag har älskat dig förut och jag älskar dig nu
det är bandet som vi har
Vi kan få en framtid som helt förenade,
med vår kärlek och längtan i behåll
Det kan komma dagar vi är förändrade
och vi vandrar åt varsitt håll


Så kanske jag ska älska dig
till evighetens kant
men jag lovar och jag svär dig inget just
Det enda jag kan lova dig
som helt är riktigt och sant
Jag ska älska dig så länge jag har lust



Kommentarer
Postat av: Humlan

<3 love you forever and ever<3

2013-01-17 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0