Gott nytt år.

Tänk att ett nytt år har börjat bara så där helt plötsligt. Jag har haft ett underbart år. Med Max, kärleken och djuren. Med flytt och fix, installation i vårt härliga sovrum och resan till Egypten. Alla schyssta stunder med familj och vänner. Allt jag upplevt, alla skratt. Mitt kära arbete och min nya befattning. Och jag hann till o med byt bil innan året tog slut, o vilken bil sen. Jag är helt förälskad i den.

Nu väntar ett nytt år med spännande överaskningar och skatt o gråt. Jag tänker ta till vara på varje minut med mina nära och kära. Jag tänker se till att va med om massor av roliga saker detta år.
Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0