Tejp och andra viktiga saker.

Förstår inte att dagarna går så fort, nu är det torsdag igen och det innebär ju att det snart är helg..
Veckan har varit intensiv. Vi har fått till ett underbart fint sovrum som jag verkligen älskar. Det känns helt overkligt att jag ska få bo i det där mysiga rummet, även fast jag redan sovit gott där ett par nätter.

Har ryckt ut två kvällar på rad med sjukvårdsväskan.. ena dagen va de nån som borrat in en skruv i handen o nästa dag en som vurpat med cykeln och skadat armen. Hoppas det blir bra och inte så ont för någon av dem.
Idag har jag utbildning via webben hela förmiddagen, eftermiddagen ska det jobbas stenhårt tillsammans med min vapendragare Lena. Längtar till lunch, då ska jag njuta av världens godaste nachotallrik på Storgatan12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0