Mycket att göra

Har för mycket att göra. Hinner inte alls med att blogga, eller träffa familj eller vänner. Det har känts stressigt och övermäktigt ett tag men kanske det börjar klarna, om jag anstränger mig kan jag se ljuset i tunneln..
Trivs bra på jobbet, älskar våra kunder!
Har haft en alldeles underbar helg i sthlm, med familjen på Birka. Stor familjen alltså, med systrar o mamma och annat viktigt folk.
Det va så skönt att åka bort lite ifrån stöket. För stökigt är det, lägenheten ser ut som ett enda stort kaos och jag längtar tills den är blott ett minne...
Over and out, nu ska jag skuva en säng nerför trappan med Ingelalallalalallalaaa..

Kommentarer
Postat av: Ingelalalalalla

Ja oj va vi bar ;-)

2011-09-09 @ 21:15:49
Postat av: Anonym

Ja, de va svettigt värre! ;-)

2011-09-10 @ 07:57:34
URL: http://nunnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0