Helgen som passerat..

var helt underbar! Min kära vän J kom på besök. Vi hade inte planerat något särskilt utan va bara inställda på att få prata o krama av oss lite. Jag älskade varenda minut. Skönt med ett avbrott från vardagen och skönt att få tillbaka mitt absoluta favorit sällskap då de gäller promenader runt åsen, fika och sång.
Vi lyckades ju få till allt..
Nu är vardagen här igen. Jag är på dåligt humör, tål inte minsta motgång och har en tryckande huvudvärk. Resfeber heter det. I morgon tidigt ska jag nämligen flyga till Sthlm. I ett sånt där ytte pytte plan, o jag gillar verkligen inte att flyga. Värst av allt är det att lyfta, o det måste jag gör två gånger eftersom vi ska mellanlanda i Mora. Dessutom varnar de för hård blåst inatt, typ orkan.. Jag har ingen lust, inte det minsta att va göra den där resan. Däremot ska det bli kul att komma till sthlm, jag är ju där så sällan nu mera ;-)
På onsdag kommer jag hem igen, bara jag överlever morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0