Har varit i Sthlm på kursstart. Resan dit ...

img_6807 (MMS)

Har varit i Sthlm på kursstart. Resan dit gick bra, trots flyg och blåst. Klev upp o åkte i 4 snåret på morgonen. Va dödstrött när vi gjorde kväll klockan 17. Min älskade moster mötte upp mig o vi gick för att äta gulasch och ta en öl. Det va verkligen jätte gott, o kul att få träffa på I-B en stund. Men jag va så trött att jag åkte rätt snabbt till hotellet. Låg under täcket halv 8 och vakande halv 9 i morse. Då sov jag en liten stund i badet innan hotellfrukosten. Sen knatade jag upp o la mig i sängen o sov till kvart i 12. Efter att ha gått den långa promenden över vägen till centralen, sitter jag nu på bussen. Rödgråten och snorig. Köpte boken "jag saknar  dig" som är filmaktuell nu. Men val av plats att läsa den kanske va fel, mina medresenärer tittar suspect på mig rätt va de är. Hur som helst är jag snart hemma hos mina älskade killar igen. Jag längtar!  Utsikt från mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0