Morgon

Tänk att få vakna tidigt en morgon.. Jag ligger kvar i sängen, det va längesen jag låg så här länge. Men jag vill inte kliva upp o gå miste om det här. Vi bor i ett sovrum som är helt magiskt. Det är så tyst o lugnt här, o så fint. Fönstret som det bara hänger en tunn spetsgardin framför släpper just nu in dagens första solstrålar och jag ser hur den får frosten på träden o marken att gnistra som tusentals diamanter. I det här vita o blåa rummet ligger jag under ett prassligt, dunigt täcke och har just blivit serverad kaffe och ost o kex. Och om jag verkligen tänker efter, verkligen vrider o vänder på allt så hittar jag absolut ingenting att klaga på. Den här tillvaron är egentligen alldeles för bra för att vara sann. Så nu ska jag nypa mig i armen och vaknar jag inte, tänker jag stanna här ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: malin

det är precis så du ska ha det! :) jag hoppas du alltid får må så här gott <3

2011-10-17 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0