Lycklig

Det händer mycket roliga saker i mitt liv. Måste ibland stanna upp o fundera om det verkligen är sant, eller om jag drömmer allt. Fick för ett par dagar sedan besked om att jag numera kan titulera mig apotekschef. Är jätte glad, jätte pirrig och ligger vaken på nätterna och funderar över saker jag vill göra på jobbet. Att jag älskar mitt arbete är det väl ingen som missat, så jag hoppas o tror att det här ska bli bra.

I helgen har vi ätit fantastisk god lax tillsammans med härliga människor. Lördagen jobbade jag o sen Åkte vi till skogs. Satt ute i solen och åt sill till middag. Sen skulle vi vila en stund, klev upp i morse 13 timmar senare. Det va förmodligen välbehövligt :-)
Idag har vi röjt bland flyttlådor och blomlådor. Haft besök av trevliga människor och glömt bort att äta. Så nu ska jag strax fixa lite mat, ska bara lägga mig o vila en stund först.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är värd allt, är så glad för din skull, älskar dig

Kram Ingela



2011-10-02 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0