Damn tuesdays!

Nu är det äntligen tisdag, tisdagar brukar vara den absolut längsta och tråkigaste dagen på¨hela veckan. Bara man överlevt denna dag, så vänder det sen.. Onsdag= snart är det helg!
Men just denna tisdag känns helt ok, jag är på hemmaplan. Ska vara på apoteket i Hede idag. Skratta lite (eller rätt mycket) jobba hårt, äta god lunch hos Sara. När man får jobba hemma får man automatiskt mer tid med familjen på kvällen vilket verkligen är ett stort +
Tisdagen nästa vecka ska vi inte ens prata om.. det känns helt overkligt underbart. Så jag försöker att inte låtsas om det förens jag sitter där med facit i hand, att vi kom iväg och att allt gick bra.
Så nu överväger jag om jag kanske ska börja gilla Tisdagar istället för att gruva mig för dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0