Regn

Vilken dag, en sån där regnig dag! Vaknade i morse och blev som vanligt bjuden på morgonkaffe lite längre norr ut. Stack i spöregn/åska till sveg där jag jobbade till halv 5. En fullspäckad dag med många trevliga kunder.
For hem i spöregn, o bortskämd som jag är fick jag eftermiddagskaffe o smörgås när jag kom fram till byn.. (ja, risken är stor att jag snart blir riktigt odräglig) skyndade hem, bytte om o snart stod Johanna i hallen o det va dags att sticka.. Ett glatt gäng startade vid korpen för att ta sig runt Halvfari. Några cyklade, andra gick o vissa sprang. Jag o Johanna promenerade snabbt och kunde vid vissa tillfällen inte gå upprätt pga skrattanfall deluxe, men vi har då alltid roligt under våra promenader. Totalt dygnsura var vi på slutet, o när vi insåg att vi va på väg att missa nötter o russin hos Jeanette sprang vi sista biten.

Nu när vi fått en kopp te, en varm dusch o torra kläder njuter jag. Det är mysigt att va ute i regnet. Och väldigt skönt när man kommer in igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Jeeeenny, är det du som lämnat en flytkorv??!

2011-05-12 @ 21:27:51
Postat av: hehe

Men Jeeeenny, är det du som lämnat en flytkorv??!!

2011-05-12 @ 21:29:18
Postat av: Anonym

HAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAAAAAAAAAA!!! jäkla pucko ;-)

2011-05-12 @ 21:34:04
URL: http://nunnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0