kväll

Min lediga dag har innefattat livräddning på exet genom att köpa en dosa snus till han på morgonen. Lunch på storgatan 12 med johanna. Filmmys i soffan, tvätt och strumpjakt. Utvecklingssamtal på skolan med sonen och exet, handling på ica, matlagning och sen väntan på alla som skulle käka. Fläskfilé gryta enligt Max recept och lite glass efteråt.. nu har jag sprungit genom duschen och hoppas på lite mys innan jag o max ska lägga oss o berätta för varann om helgen som spenderats på olika håll, samt försöka lösa några av världens gåtor..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det jag ser?! Två inlägg på en och samma dag? Me like!! :D

2011-05-16 @ 21:27:02
URL: http://decemberflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0