Älskade Norge!

Dagen till ära vill jag vara i Norge, helst i Oslo och vandra på Karl Johans gate, ätandes en  korv som är instoppad i en lompe.
Vill vara där med min härliga släkt och skåla i Ingefärsöl. Men får nöja mig med att dagdrömma, om vackra Norge, om allt gott som finns där (Lompe, sviskekompott, loff, kneip, pölse, mandelstang, makrill, ölen, läsken, riddarost, tomatost, räksalladen, fyrklöver osv osv.) En sak är då säker,i Norge är man bra på att åka skidor, o så är man snygg.. lägger därför ut lite norska snyggingar här idag

Elin (släkt) Tom (släkt) Ida (släkt) Petter (blivand släkt ;-)) Fredrik (tunnelbanekompis)

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja allt är bra med norge, du glömde rögröten! tur man har norskt blod, känns bra.

2011-05-17 @ 19:51:21
Postat av: Anonym

Ojoj, där är han...min man..mums :P

2011-05-17 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0