Lördag

Vilken dag. Stack till Sveg på morgonen o jobbade. Det va helt sjukt mycket kunder idag och ännu mer varor som skulle packas upp. När jag svettig o "uppvarvad" låste dörren var det hur mycket som helst kvar att göra, som tyvärr fick sparas till Måndag. Men kunderna är fantastiska, jag gillar verkligen den kontakten och alla spännade frågor man får.
Väl hemma fick jag krypa ner under en filt o sova ett tag. Har precis blivit serverad en god oxfilé, ska ut på skogstur och sen mysa vidare. Har absolut inga som helst problem med att ta den tillvaron, jag är helt övertygad om att jag har det förjäkla bra.
Jag önskar att alla människor någon gång i livet får uppleva den totala lyckan, att se vad kärlek egentligen innebär och hitta en människa som finns där som en förlängning av en själv. En människa som är det mest naturliga och trivsammaste sällskap man kan ha. En människa man helt enkelt känner att man inte kan överleva utan, o som får en att uppskatta varje enskilt minut av livet!
Tack min älskade för allt du ger mig varje dag, timme och minut.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Den turen har jag också fått <3

2011-07-06 @ 23:10:10
URL: http://ullsockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0