Golf

Efter månader av psykning och hårda ord, kom dagen då den stora golftävlingen skulle gå av stapeln. Moster o jag har taggat länge, hittat lämplig klädsel och hon hade köpt bucklor till det vinnande laget som naturligtvis skulle bli vi. Hon spelar ju golf hela tiden. Motspelaren hade däremot inte spelat på ett par år och va kanske inte lika storkäftad om vinsten dagarna innnan. Syrran stöttade K och de hade matchat ihop sig bra.
En jätte rolig runda senare var vi golfklubbschaufförer lite glada i hatten, myggbitna och fnittriga.
Jag va jätte glad o stolt över vinnaren, även fast det inte blev mitt lag som gick segrande ur striden..
Nästa år smäller det igen, men då tänker vi minsann vinna tillbaka bucklorna!

Team lila


Man måste va i form, urfarligt att drabbas av vätskebrist



Det segrande laget, synd de va så mörkt ute.. man missar lite av de där självgoda minerna i mörkret ;-)




Kommentarer
Postat av: malin

Fy fåglarna! Vad coolt :)Vad kul att chefen vann!

2011-07-11 @ 07:32:15
Postat av: Anonym

fy va tjock jag ser ut på korten :( tur vi börjat springa lita.



ni kommer inte få tillbaka bucklorna, vi vinner nästa år igen, eller ska du byta lag

2011-07-11 @ 11:54:24
Postat av: Anonym

hahaha! Nä, här byts det inga lag :-)

2011-07-12 @ 08:34:18
URL: http://nunnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0