Festival

Hade en alldeles underbar helg i norge förra helgen. Vi åkte på morgonen med motorcykel, fick med oss några fler filurer efter vägen..
Stannade till i funäs o gick på röda näsan o handlade lite småsaker att släcka törsten med när vi kom fram.
Men när vi kom till gränsen va jag o L så himla törstiga att vi va tvugna att ta en liten vätskepaus ;-)


Väl framme i Stuggudal installerade vi oss på rummen vi hyrt, riktigt bra boende! Satte oss o tog en whisky och slappade. Sen tog vi en lååång promenad till festivalområdet.. det va så långt att två av oss ramlade ner i diket av utmattning och två andra sackade efter så till den milda grad att vi inte hittade igen dom förens över en timme senare..
Sen fick jag lyssna på Odd.. Älskade låtar, duktiga musiker. Solen sken på oss där vi satt i gräset med en kall öl och sjöng med.. Alldeles rörd var jag, av alla intryck o av att ha världens bästa vid min sida.
Efter lite mat, lite dans o nån öl tog vi för säkerhetsskull en taxi hem. O en sängfösare senare, låg vi för natten.
Det blev en mysig resa hem igen, det blev  kaffe med en hel armé när vi kom fram. Det kom en Johanna och vi hade en skitrolig eftermiddag/kväll. Och fick god grillad mat av en sann hjälte som stod ute i regnrock o grillade..
Jag la mig, lycklig och trött om söndagen!




http://www.youtube.com/embed/OHxaPWunGyI

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snartsnartsnart jäääätte snart Jenny! :D Hade du itne jobbat hela dagen imorgon hade jag kommit ivkäll, men kommer imorgon så fort jag kan:) Promise;)

2011-07-21 @ 19:48:53
URL: http://decemberflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0