Promenad

Gick idag i missmod och hämtade Affie hos syrran, det va dags för promenad. Jag kunde ínte hålla mig längre, har varit slö hela helgen och inte gått nånting. Och jag verkligen längtade ut. Anledningen till mitt slappa leverna har varit onda benhinnor som jävlats. Fem kilometer senare var jag jublande glad, ingen smärta utan bara en lust att fortsätta gå, eller ännu hellre springa till världens ände. Men en klok kvinna sa åt mig att hålla mig kvar i skinnet och inte dra iväg för mycket o för fort så det onda ska komma tillbaka. Och jag inser att de är bästa att lyda :-)
I eftermiddag blir det Tacos hos "sambon" och kanske om jag får en promenad till.. annars om jag har tur, kanske det är nån stilig och vänlig själ som tänker bjuda mig på kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0