Helg

Fredagkväll spenderades hemma hos mig med Johanna som sällskap. Vi åt en enklare middag bestående av oxfilé, potatisgratäng och vitchokladmousse till efterrätt. Sen hade vi soffmys. Vi sjöng och Johanna spelade så vackert på sin fina gitarr. Mumsade i oss grönsaker o dipp och en o annan likör. Att min kväll skulle avslutas i en annan soffa strax efter 4 på morgonen hade jag däremot inte planerat.. Lördagen va med andra ord en dag som jag mest va trött.
Men jag fick uppleva något som jag inte minns när de senast hände, jag fick ha Ingela helt för mig själv i ett par timmar, vi va ute o åkte bil o fikade på egen hand. Hoppas jag snart får göra om det.
Kvällen bestod av ett långt bad, sova i soffan en timme för att sen dricka en kopp te och krypa under täcket halv 9! Har sedan sovit 12 timmar djup sömn. Idag vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska ta mig en härlig promenad runt åsen.


Kommentarer
Postat av: Abdullahimary

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-11-10 @ 14:54:21
URL: http://abdullahimary.blogfeaturing.com
Postat av: Abdullahimary

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-11-10 @ 14:54:30
URL: http://abdullahimary.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0