Dag 24

Detta år:

Året är ganska nytt och jag har knappt lärt mig skriva 2011 ännu.. Men det har varit en härlig början.
Att det ska bli ett av de bästa åren jag haft, har jag gett mig F*N på!
Tolvslaget på nyår satte ribban, och ska året fortsätta i den stilen är jag extremt lycklig.
Har lite små mål och några höjdpunkter inplanerade för att hålla mig taggad och stå ut de där tunga vardagarna. Något av det som är tänkt att ske innan högsommaren är följande:

*Fira världens bästa mamma.
*Långfredag i Storsjö (TJOOHOO!)
*Vårruset i Sundsvall ( Fortsätt träna!!)
*Semestertripp med sonen (LÄNGTAR)
*Räkmacka på medis med the one and only (IB!)

Det viktigaste jag har inplanerat är att ständigt jobba för att bibehålla mina fina relationer med vänner, familj och käraste. Det är nämligen ett uppdrag som man ständigt måste jobba med, man får aldrig bli för bekväm och börja ta folk eller saker för givet. En relation behöver ständigt arbete, och från alla håll.. Så oj vad jag ska jobba, sparka på mig om jag blir för slapp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0