Dag 23

Mina ambitioner:

Oj va svårt att svara på, jag vill så mycket men kan inte riktigt komma överens om vad jag ska satsa helhjärtat på och inte.
En ambition är att komma i form igen och jag är helt inriktad på det. En annan är att jag på något sätt, eller i någon form ska komma tillbaka till apoteket och arbeta igen.. jag saknar verkligen jobbet där och det känns tråkigt att ha en utbildning om jag inte använder mina kunskaper. Sen behöver det nödvändigtvis inte innebära att jag ska sluta med det jag gör nu.
Ambitioner om att jag ska göra mitt yttersta för att min son ska leva ett friskt, tryggt och härligt liv är nog de viktigaste. Och att jag satsar på utmaningar och utvecklingsmöjligheter så fort jag får chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0