Dag 21

Mina rädslor:

Jag är riktigt fruktansvärt mega rädd för spindlar, får kallsvettningar och kräkkänslor av dom..¨
Jag är mörkrädd och jätte rädd för att kräkas.                                       


Rädd för att åka båt, flyga och att åka bil med idioter.
Men min största rädsla är att jag eller någon i familjen ska bli allvarligt sjuk eller skadad.
Man skulle ju kunna säga att jag är rädd för det mesta som jag inte kan ha kontroll över.. Svårt att påverka om ett flygplan ska störta eller inte, eller om man ska hålla sig frisk och spindlar o andra äckliga djur som inte borde finnas kan jag tyvärr inte heller kontrollera.

Detta är en länk jag lagt upp förut, men detta är min totala mardröm. Skulle detta hända hade jag tvärdött..
http://www.expressen.se/1.298931

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0