Dag 20

Det här får mig att gråta:

Jag är superblödig och gråter säkert någon liten tår varje dag. Filmer och böcker gråter jag ofta till. men mest är det min son som får mig att gråta. Han berör mig så ofta. Skriver dikter och brev till mig om djupa eller glada saker, starka ord som sliter hjärtat ur kroppen på mig.
Jag gråter när jag ser barn uppträda, eller av glädje när jag hör ett riktigt smittande klingande skratt. När jag är riktigt heligt förbannad gråter jag också. Jag gråter när någon jag tycker om lyckats med något eller övervunnit något tufft, när nån i min närhet mår dåligt och när jag är extremt lycklig. Tårar har jag gott om verkar det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0