Dag 18

Något som får mig att må bra:

Att veta att du finns där. Att sitta nära dig och hålla din hand, att se dig i ögonen och inse att jag är precis så där lycklig som det känns i kroppen. När vi i samförstånd skrattar åt samma saker, eller utbyter blickar och ordlöst för en konversation om det som händer runt omkring. När du kramar mig och det känns som om jag smälter ihop med dig och att jag är tryggast och mest omhändertagen i världen. Att känna bekräftelse och detta kärleksrus. Att veta att du, eftersom du känner mig innan och utan tycker om mig precis som den jag är och jag kan sitta där utan att göra mig till eller försöka vara något jag inte är. Att vakna på morgonen och känna att oavsett vad som drabbar mig idag, så finns du där och sätter guldkant på vardagen.
De sista fem minutrarna innan jag går hem, som får mig att längta tills vi ses nästa gång. Hela vackra underbara du gör mig obeskrivligt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0