Dag 16


Mina vänner:

Är underbara, speciella och väl utvalda individer. Det finns en handfull riktigt värdefulla goda vänner omkring mig som jag är grymt tacksam över att ha. Vi kan varandra innan och utantill och ställer upp för varandra i alla lägen. Jag skulle vara väldigt naken och tom om ni försvánn..
Jag älskar att promenera och prata skit med er, att sitta länge med en thé kopp och lösa världsproblemen. Att krama om varann när någon av oss är ledsna och gråta varandras tårar och att ligga dubbelvikt på golvet av skratt.
Att vi kan prata om allt och att vi kan sitta tillsammans utan att behöva prata utan är helt tillfreds med varandras tysta sällskap bara. Jag är trygg med er och behöver er. Jag älskar det faktum att vi är så lika och ändå så otroligt olika. Att vi lär varandra och ger varandra. Jag älskar er sanslöst mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0