Dag 15

Något jag ångrar;

Jag går inte omkring och ångrar saker som jag gjort. Har fullt upp med att njuta av livet dag för dag. Det går ju inte att göra något ogjort eller ändra något som redan skett till något bättre. Jag anser att man ska släppa det förflutna eftersom det redan hänt och inte heller oroa sig för framtiden då man inte vet om man lever i morgon. Lev varje dag som den vore den sista.
Ska jag nu skriva något som jag ångrar är det att jag inte kom till den insikten tidigare, att jag inte värderat mitt eget liv så högt som jag borde och tagit vara på chanser som givits, att jag haft fullt upp med att försöka hjälpa andra och glömt mig själv. Det är slut på det nu och nu blickar jag bara framåt och tar vara på alla dagar och njuter av lyckan och kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0