Påsk

Så var påskhelgen till ända. Har haft det så himla bra, gjort så mycket roligt och varit omgiven av fantastiska, glädjebringande och underbara människor. I den korta versionen så åkte jag o Johanna i varsinn bil till Storsjö på skärtorsdagen. Vi umgicks med Johannas fantastiska familj, åt gott, promenerade på sjöbotten och klafsade i lera. Dukade, dansade, sjöng och skrattade. Solade oss och jag trivdes som fisken i vattnet. Kommer lägga ut bilder lite senare.
Åkte hem på påskaftonen och resten av helgen spenderade jag med kärleken. Allt var helt underbart. Solen, maten, drycken, åkturerna och de där timmarna av närhet och ren o skär lycka. Är väldigt nöjd med hela helgen. Nu väntar en veckas ledighet med min goa Max innan nya jobbet drar igång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0