Lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Till jobbet, 17stycken

Äger du en iPod?

Nej men en iphone

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Jag skulle göra mig skuldfri, sen köpa skor eller en gris ;-)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

japp

Vad åt du till middag?

Igår åt jag kyckling och ris, idag vet jag inte ännu.. Johanna?!
Kan du vissla?

Ja inga problem.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Absolut! Silvergranen

Vem var den senaste som ringde dig?

Pappa

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Alldeles övertygad

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart.

Hur många syskon har du?

5

Vilken film kan du alla replikerna till?

Yrrol

 Äger du några band-t-shirts?
Ja Mötley Crue t.e.x

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

4

Har du gråtit offentligt?

Ja.

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja gärna

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

Jag har 3 tatueringar, vill gärna ha en till. Saknar min pärla i näsan.

Vad har du för väder?
Sol o varmt

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 9

Äter du frukost dagligen?

Japp, Lyxfrukost!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
De går snabbt.. 

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Hellre för att jag inte va intresserad (grundskolan)

Vilken är din favoritfrukt?

Melon

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

31

Vad var det senaste du åt?
Kladdkaka med grädde

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?

Kön hit o kön dit, kommer bäst överens med de människor jag har förmånen att ha som nära vänner.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning?!?

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage eller fostersällning

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nä, men Tradera.

Tycker du om att krama folk?

Ja kramas gärna o ofta

Skulle du säga att du är trendig?
HAHA!! nej

Äger du en digitalkamera?
Ja en liten rosa sak.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej inte särskilt, eller beror på vem o vad det gäller.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Såld, pojken som kallades det, bakom stängda dörrar, Törnfåglarna... o många många fler.

Tycker du att du är attraktiv?
Ja nåt alldeles fruktansvärt

Vad är du allergisk mot?
Falska människor

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej varför då???

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Oliver och matilda trodde jag.. blev en Maximilian istället.

Vad har du på dig?
Träningskläder

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Zac  brown band


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0