Systrar!

Jag tog tag i saken o bjöd hem mina underbara systrar på middag förra helgen. Jag var ute i god tid så alla skulle kunna komma.. funderade på hur länge sen det var bara vi, utan karlar o barn. Ärligt talat vet jag inte när de senast hände, om det ens har hänt!
Trevligt var det iallafall. Det finns liksom inget ont att säga om någon av dem. Vi har aldrig varit osams och vi skrattar alltid mycket tillsammans.

Kvällens meny bestod av:

Cevitche på räkor och ett glas vitt vin
Entrecote med patatas viejas och fetaostkräm o lite rött vin
Chokladfondue på vit och toblerone med färsk frukt, kaffe o dessert vin.

Det var ju inte världens lyxigaste mat,men ändå gott.  Glad va jag för att alla kom och förgyllde min kväll.
Hoppas vi snart gör om det!

Kommentarer
Postat av: ingela

det va supergott, tack älskade syster

2010-10-22 @ 18:55:21
Postat av: Mamma

Myyys. Jag vill också ha en drös med systrar.

2010-10-23 @ 12:02:10
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0