Mys!

Efter ett tag av stress, upprivna känslor, flytt osv har jag längtat till att bara vara, och va på ett ställe där jag kan slappna av, vila ut och bara göra så lite som möjligt!
Det fick jag i helgen. Jag o Sixten följde med J till storsjö och njöt av helgen.
Fredagkväll bjöd J;s underbara föräldrar på mycket god middag, vi bytte sedan om och begav oss mot stugan. Johanna körde både bil o båt, gjorde upp elden, hällde upp godiset, vinglaset och likören.. snacka om att jag var lat!


Vi hade en underbar kväll, ute va det skönt så vi satt på altanen och tittade på sjön.. Vi njöt av likören och vinet, spelade spel och sjöng massor!

På lördagen hade vi sovmorgon, åt frukost, vilade..


Tog en promenad runt holmen och la oss sen o vilade.. packade ihop oss och åkte mot byn.
Efter påhälsning hos andra delar av släkten slappade vi vidare med dusch, snacks och lite vin. Då Sixten blev erbjuden barnvakt begav vi oss till campen för att inmundiga Tacobuffé och en öl.. måste säga att vi höll ut länge.. Halv tio låg vi till sängs, och hade hunnit med fika och lite kvällsprat.
När det va dags att åka hem på söndagen kände jag mig så väldigt utvilad och glad.. vilka härliga människor jag fått vara med.  Vilket lyx och vila jag fått! Jag känner mig otroligt lyckligt lottad..
Hoppas jag snart kan åka tillbaka!
Tack hela familjen Å för en härlig helg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh, guu så mysigt vi hade det. Självklart ska det göras om snart! :) <3

2010-10-06 @ 16:21:41
URL: http://decemebrflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0