ÄCKLIGT!

Ja jag är ju hemma och är sjuk.. På bristningsgränsen till hysterisk faktiskt, tänkte skicka oss "familjen klen" på nödslakt.
Sonen kom hem på söndagen med hög feber o var helt borta ett dygn.. när han började sänka febern fick jag min.. Och en halsont jag aldrig tidigare upplevt. Halsfluss har jag haft förut men jag kan inte minnas att de kändes så här och inte heller att de kunde smaka så ILLA!!
Jag har liksom fått halsböld på köpet av "flussen" känns strålande, de smakar var i munnen dygnet runt, svårt att svälja, trångt och jävligt och allmänt pissigt, låg med 40 i feber ett par dagar..
När jag fått min medicin och tänkte att nu ska de väl vända.. ja då börjar hunden plötsligt frossa och blev väldigt medtagen.. stack till veterinär o konstaterade att han va röd i halsen och hade väldigt hög feber han med..
USCH! Ja hur som helst går jag omkring o ber om en bättring, att helvetet i halsen försvinner!
För att få er att förstå hur vidrigt det är tänker jag minsann bjuda på en bild.. inte från min mun dock men ändå.. Behöver jag tillägga att ni inte behöver pussa mig om ni inte vill ;-)












Kommentarer
Postat av: ida

gud stackars lilla du tur att de är över kraam <3 :)

2010-11-23 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0