Heta Linjen

Har läst om Nora Roberts 80-tals bok Heta Linjen. Det händer att jag slänger in nån gammal goding ibland för att slippa använda intellektet så mycket utan bara slappna av.. Den är lite spännande faktiskt.
Om jag misslyckas att inte göra mellanslag ibland så beror det på att den tangenten är knäpp, funkar bara när den har lust..

Idag har jag o sonen och syster J vart i Östersund. Hon fixade tån och sonen shoppade och träffade arbetsterapeuten. Det va mörkt o litesent när vi kom hem men världens  bästa Johanna hade middagen på bordet och gott fika, dessutom har hon passat Sixten hela dagen och förtjänar några fler stjärnor i himlen!
TACK fina vännen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0