fakta

känner att jag är extremt duktig på att uppdatera bloggen... men det har hänt så mycket runt omkring att jag inte känt mig sugen på att skriva.

Jag o R har separerat, det var ett beslut mellan oss som var tvunget att tas. Vi är väldigt goda vänner, pratar varje dag och träffas så ofta de går. Sen är det så klart jätte sorgligt att det blev så här, det är ju inget beslut man någonsin vill ta.
Men det som verkligen gör ont, och som slår mig ur balans är folks fruktansvärt elaka kommentarer och sätt att vara mot oss. Varje dag får man höra något nytt prat, eller får något uppslängt i ansiktet. Det är sjukt att vi måste sitta och försvara oss själva och varandra ute bland folk. En fantastiskt rolig Hede vecka, skulle varit bra mycket roligare om vi hade sluppit det.

Jag tror dock att det är just det faktum att vi är sams och fortfarande umgås som gör folk så misstänksamma och uttråkade.. Vadå, ingen skandal?? vad ska vi då prata om, jo vi hittar på en massa..
Men när gemensamma vänner till oss går fram till en av oss och pratar skit om den andra, sårar det oss båda!! Vi råkar faktiskt tycka om varann, man vill inte höra elakheter om sina vänner!!

Jag försöker vara stark och skita i allt prat, att bjuda på allt som sägs. Trots allt så vet jag vad som är sant och inte, och vad som orsakade separationen. Men tänk att det angår ingen annan än oss!

Är i alla fall tacksam över att få veta vem som är ens riktiga vänner, och kan lätt sopa bort er andra från vänskapslistan. Er negativa energi är inget någon av oss behöver. Ni som finns där, finns på riktigt och jag älskar er av hela mitt hjärta! Jag önskar att alla får ha så fina vänner som ni TACK!

Kommentarer
Postat av: Ingela

älskar dig syster, håller med dig helt. tur det finns människor som inte pratar skit och står kvar som en vän.

2010-08-08 @ 16:35:48
Postat av: malin

Bra skrivet liten! Skönt att vi inte behöver sjunka till samma USLA nivå! Tycker om att kunna lita på och vila i vår starka vänskap. Vi ses snart! Älskar dig och Du är bäst! Krama På Rolf från mig. Jag fick inte chansen förrut i dag.

2010-08-08 @ 16:40:07
Postat av: I-B

Bra skrivet!!!Det är när det blåser som man sållar agnarna från vetet. Då vet man verkligen vilka som är ens äkta vänner. Ni är starka och trygga personer, det stör och oroar vissa personer. Stor kram till er båda.

2010-08-08 @ 18:13:20
Postat av: Rosita

Kramar i massor <3

2010-08-08 @ 19:05:30
URL: http://www.hedeinfo.se
Postat av: maria

kram gumman! o krama R! vi finns mestadels i Svensta...det är bara o höra av sig...

2010-08-10 @ 11:23:57
Postat av: Kent K

Fy fan bra skrivet! Vart enda ord är ju sant, folk måste vara jäkligt "skandaltörstande", skulle vara kul att veta hur alla rykten uppstår, dom måste ha för mycket fritid när dom orkar sitta och dikta i hop en massa lort om andra!!

Var starka!

2010-08-13 @ 07:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0