MYS!

Har för andra gången sedan 10 år tillbaka varit ute och ridit. Konstigt hur något kan kännas så naturligt efter så lång tid. Jag verkligen älskar att sitta på hästryggen och känna hur avslappnad, lugn och lycklig det gör en. Hela tankeverksamheten upphör och man bara är.

Min kropp talar dock om för mig nu ikväll precis vilka muskler jag inte använt sedan sist jag red. har värk i rygg, lår, rumpa. Som pricken över i har jag dessutom fått skavsår i ljumskarna..
Men jag anser att det är helt värt det. Jag har gärna skavsår varje dag bara jag får fortsätta rida.
Tack kära syster för lånet av prinsessan och för att du drar med mig ut..


Kommentarer
Postat av: malin

Tack själv! :) <3

2010-08-12 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0