Kärlek och pizza

Sonen är nu på date med 2!! tjejer.. Inte va man på det själv när man va 10år.
Han kunde inte välja mellan den ena eller andra, och bjöd därför med sig båda två på middag på pizzerian.
Han va lite bekymrad för att pengarna skulle räcka, men kom snart på att tjejerna ändå ville betala själva och tyckte de skulle va pinsamt annars.

Han har tvättat håret i diskhon, med nyinköpt axe schampo.(hann inte duscha hela sig eller springa ner till duschen) Man måste nämligen lukta väldigt gott om man ska på date. Han har dessutom klippt sig och sett till att håret ligger som det ska.
Han va noga med att kalsongkanten som sticker upp över byxlinningen matchade byxorna och att de inte fanns något spår av vax i öronen...
Jag fick inte under några som helst omständigheter visa mig där eller ringa medans han va borta, fick inte, absolut inte fråga något eller säga mer än hej om han skulle ta med dem hem efter maten..
HJÄLP!! hur ska detta sluta, han är ju för 17 bara en liten kille...

(själv har jag ätit middag ståendes vid rullkorven på ok)..suck.. vart tog min bebis vägen?


Kommentarer
Postat av: Rosita

Ha ha ha ha. Snabbt jobbat.

2009-09-09 @ 19:12:40
URL: http://hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0