Bröllop

I helgen har jag haft det riktigt trevligt.
Jag o Max for till stan på fredagen och installerade oss hemma hos hans pappa.
På kvällen åt vi pizza, lekte med barnen och glodde på tv.. Lite förspänt hade man det ju och fick smaka på bröllopsvinet dagen innan själva tilldragelsen.. (fick även kika när paret övade på brudvalsen)

Lördagen började ganska tidigt.K åkte iväg för att få håret fixat, jag o exet bäddade för gäster, klädde barnen som skulle va näbbar och försökte roa de barn som redan var färdiga.. Kände mig hemskans stolt och glad som fick va med och styra med detta, jag menar jag är ju ändå en avlagd tjej till mannen som skulle gifta sig.
Max o gänget åkte iväg vid elva och jag fick då sätta igång med att göra mig själv i ordning. Vid halv ett kom max farmor och farfar och hämtade mig och vi begav oss till kyrkan..

Blödig som jag är började jag böla så fort kyrkporten öppnades för brudföljet. De va så fina allihopa. Det blev inte ett dugg bättre när Max, som är lika lättrörd som mig stod där framme och torkade sina tårar när M&K lovade varann evig kärlek.

Efter vigseln åkte vi till Stocketitt på fest, maten var god och sällskapet mycket trevligt. Efter paketöppning va det dags för brudvals.. när  de sen dansade med sina föräldrar bjöd max upp mig(rörd igen) Max höll sedan igång på dansgolvet och bjöd upp alla kvinnor över 25 (de yngre kan ej dansa sa han=) Max dansade i ett sträck i 5 timmar. När vi kände tröttheten komma tog vi en taxi hem.

Vi for hem söndag eftermiddag, när brudfolket återkom från sin bröllopsnatt, helgen va verkligen toppen.
Känns så härligt att ha en så bra relation med max pappa och hans fru. Det va roligt för Max att ha mig sovandes i hans rum i "stan"
Jag är glad att M träffat en så schysst tjej som bjöd mig på hennes bröllop och som öppnar sitt hem och delar med sig av sina barn, till mig det gamla exet..
Ja jag är faktiskt riktigt jäkla skit glad över vår vänskap. så tack M&K och lycka till i äktenskapet!



Max precis färdigklädd..



ganska snygg va!


jag på väg, vet ej va jag gör med munnen.. ja va ju inte ett dugg sur fast de ser ut så..



De lyckliga tu!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir rörd bara jag läser, tur du har ett så bra förhållande till ditt x och k

2009-09-16 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0