Anders Bagge!

Jag har varit trött nu någon dag.. det är för att jag har ..x med Anders Bagge på nätterna.. Ja inte alla nätter, men de 2 sista..
Det börjar med att jag sjunger för honom(inte på idol).. Han skrattar så han nästan dör och sen tar han mig i famnen och så pussas vi!
Fatta va sjukt! Jag tycker ju att han är hur charmig som helst, men inte dröm objekt!
Jag som tror att drömmar betyder något undrar och undrar vad Bagge har att säga mig och varför vi har ..x?? Ja han är grymt bra på det också..

VARFÖR DRÖMMER JAG INTE OM typ AMI i Miami Ink när jag ändå ska rumla runt i sängen med kända karlar??

NÄ tacka vet jag sambon, hoppas de snart är helg så han kommer hem. Då kanske jag får inspiration att drömma om något annat!!



Kommentarer
Postat av: malin

Det kunde ha varit betydligt värre!

2009-10-01 @ 10:04:19
Postat av: Ann

Alltså... du får mej verkligen att skratta! ha ha haa, du e för go... Kram på dej! =0)

2009-12-03 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0