sol ute diesel inne!

Usch! Ute skiner solen från en klarblå himmel, snön gnistrar och det är ganska varmt o skönt.. Jag håller till i källaren och skurar diesel och stenmjöl.. MYCKET stenmjöl är det efter allt borrande och kabeldragande.
Ska bli hemskt skönt när jordvärmen är ordentligt ikopplad och vi kan slänga ut gamla pannan med tillhörande tank.
Jag ska fylla luften med doft av blommor och choklad, tända massor av vackra ljus.. Slänga varje liten handduk, skurmopp, kläder o dylikt som har minsta antydan till diesel stank och sedan bara njuta av min nystädade doftande (spindelfria) och dieselfria källare!!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Rosita är ju det finaste som finns. ...

Rosita är mitt kokain

Den våta drömmen Rosita är en helt vanlig tjej som pluggar, matar sin katt och knäcker lite extra.



VILKEN KUL GREJ

2009-10-09 @ 12:16:31
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0