höstmys och mardrömmar

Senhösten är bra mysig.. nu får man sitta inne på kvällarna under en go filt, med massor av tända doftande ljus. Dricka te och äta nybakta scones. Ute är det kolsvart och nu när både sambo och sonen är borta är jag MÖRKRÄDD! Tycker de går bra så länge jag sitter o myser i filten, men när jag går upp o lägger mig i sängen och släcker lampan är de på tok för tyst och på tok för mörkt!
Då ligger jag och funderar över om det möjligen är någon läskig typ i källarn eller i köket, om det inte är så att våra spöken är ovanligt aktiva.. och naturligtvis funderar jag extra mycket på om det plötsligt blivit spindelinvasion i sovrummet, och att jag kommer vakna mitt i natten av att det kryper i hela sängen.. Nää nog är det bättre att ligga o lyssna på snarkningar och sömnprat

Ja jag vet att jag är en liten fjant, men det kan inte hjälpas..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0