Härliga vår!

Det är denna tid på året som gottgör för alla övriga tråkiga, kalla dagar! Vilken underbar vår vi har!
Vi har hunnit med några skoterturer nu, o planerar för en tripp till stugan i helgen.
Jag verkligen älskar solen, luften och till o med snön just nu!
Härligt att höra de droppa från taken och höra lite fågelkvitter.  Lite energi får man också på köpet.. kan de bli bättre.

Jag har haft datorn hos snälla dr.Per o har därför inte skrivit på ett tag. O jag tycks inte heller ta mig tid att sitta vid datorn så mycket heller.

Idag har jag varit hos Laura och njuti av hennes närvaro och fantastiska massage, hon är som ett sagoväsen! Man blir trollbunden av henne, o vilken begåvad människa! Ni som ej varit där... stackars er!
Skulle boka en tid direkt om jag vore er.

I morgon ska jag spå mig, spännande, de var många år sedan sist. Återkommer om detta senare.


Gå ut o ta en härlig vårpromenad! Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh ska du spå dig! Du måste informera hur det gick :) Jag är lite sugen... men vet inte om jag vågar

2009-03-19 @ 14:51:58
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: Diana

Hallå där borta i Hede!!

Spännande att bli spådd. Vem går du till då? Jag vill också :-)

2009-03-27 @ 00:03:12
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja har inte blivit spådd ännu pga. Sjukdom. Men ska iväg inom de snaraste till ingrid kihlberg.

2009-03-27 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0