Sommar o sol!

De va ett tag sen sist, men dagarna är så härliga nu så jag har inte orkat skriva. Jag har semester. För första gången sedan man var liten o hade sommarlov. Härligt är vad det är! Att inte riktigt veta vilken dag de är eller vad man ska göra. Jag har hunnit med en del ändå; firat midsommar med grannar o annat löst folk. Dansat på parken o svingat en öl i öltältet. Åkt till borlänge med mamma o sonen på peace and love festival, diggat till mötley crue och volbeat. Så roligt så, max sa att de va den bästa dagen i sitt liv. Vi har badat i orsa o träffat jenny, som jag inte sett på 2 år. Jag har grillat med massor av släktingar o haft tipspromenerad o kubb turnering. Suttit i syster j nya störös o ätit kolbullar med hela familjen. Slängt mig i sjön i både långå o viken. Doppat mig på campingen o åkt vattenruchelkana. Ätit på hembygdsgården, bränt mig i solen. Haft en lyxig dag med min moster hos laura. Massage, ansiktsbehandling, vin o tapas. Middag o jordgubbstårta hos syster i! Läst 8 böcker på 2 veckor. Slingor i håret o träning inför morgondagens modevisning på campingen... Nu väntar middag, träning, rosevin, påhälsning hos pappa osv. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Olle

Lät som att du har haft det kanonbra hittills och sommaren har bara börjat:) Måste säga att du skriver på ett otroligt härligt sätt, duktig är du! Aja, nu ska jag fortsätta plugga. Föresten, titta filmen från min skola. Sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Ha en bra sommar

2009-07-04 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0