katter

Min son har under en längre tid känt sig trött och hängig. Att sitta på vår altan går inte så bra, då vi snart måste gå in för att det kliar och sväller i hans ögon. Han påverkas i luftrören och måste ta astma medicin för att vistas på VÅR altan. Detta pga att grannarna har katter som gärna ligger i våra möbler på altanen.. Har jag dörren öppen går de gärna in och spatserar omkring i huset, sen blir Max sjuk. Jätte irriterande och svårt att veta hur man ska göra..

Man vill ju inte göra sig osams med grannarna, men jag vill ju samtidigt inte att min son ska behöva må dåligt hela tiden. Idag for vi till stan för att göra pricktest och det visade en stark allergi mot just katter. Vi skulle inte utsätta oss för sånna om det inte var nödvändigt (sorry farmor)
Fick reda på att det tar ca 7 veckor att städa bort en katt som varit inne i huset! SHIT ...

Kommentarer
Postat av: maja

Tips: lägg ut peppar där ni inte vill ha katterna! Funkar kanon här hos oss iallefall...:)

2009-07-11 @ 01:17:22
Postat av: Jenny

Tack för tipset! En god granne sa att jag skulle lägga ut citron, de har funkat bra oxå.

2009-07-12 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0