Mysigt värre!

Igår efter en hård dag på arbetet, fick jag verkligen chansen att njuta!
Jag har förmånen att va god vän med en väldigt duktig och drivande tjej, som hade invigning igår.
Väldigt mysig och inbjudande lokal och mycket trevligt med mycket folk och dessutom bjöds det på tapas! Så efter att ha smakat och njutit, tittat och insupit atmosfären for jag hem.
Helt övertygad om att det kommer gå otroligt bra fortsättningsvis för min käre vän och mycket glad att ha henne som just det!
Tack min kära L!

Dagen till ära ska jag åka till S-vik och hämta hem sonen, ska bli väldigt skönt att få hem honom igen! Jag längtar så förskräckligt efter honom! I morgon är det skolstart igen och för min del utbildning i 2 dagar.
Lite skönt faktiskt att vardagen återkommer så man åtminstonne har koll på vad för veckodag det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0