GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Mamma:

Livets gåva jag fick av dig,
du är otroligt viktig för mig.
Skänker tröst och stöd i allt,
skratt och glädje, tusenfallt.

Bland det svåra jag tvingats bära
har du alltid funnits nära.
Du har alltid en famn att luta sig mot
när sorgen i hjärtat slagit rot.

När man är så lycklig
att själen blir stinn.
Delar du min glädje
och fyller den med din.

Du är så oerhört klok,
glad,varm och full av tok.
Med fötterna på stadig mark,
vacker,stolt och stark.

För att jag kan få vara liten
när jag känner mig sliten,
fast jag nu är stor
kunna krypa intill min älskade mor.

Aldrig att jag tar dig för givet,
du som gav mig livet!
Tackar ödet varje dag
att den som fick dig till mor var jag!!!

Grattis på födelsedagen!

Tusen kramar:
Jenny
Ingela
Malin
Jeanette










Kommentarer
Postat av: Johanna

Guu vilken fin dikt! =) Kramar

2009-02-27 @ 13:43:07
URL: http://decemberflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!

2009-02-27 @ 15:00:01
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-11 @ 18:49:34
Postat av: Rosita

Usch, nu får du uppdatera nån gång ;0)

2009-03-17 @ 17:54:31
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0