Hur är det fatt?

Man kan ju undra om det verkligen kan vara så ofantligt tråkigt i denna by, så att ungdomarna måste terrorisera äldre människor??!!!
Min farmor är 85 år, bor i lägenhet på byn. På kvällarna är det några ungdomar som springer runt husen där omkring och spejar in i fönstren och busringer på dörren. de har även slitit upp dörren och lämnat den vidöppen.. Min farmor har innekatt och det är ju inte så roligt att behöva jaga den om den smiter ut.. särskilt inte i mörkret och halkan nu!

Flera av pensionärslägenheterna i området är utsatt, verkligen snett att utsätta gamla för sådant här tycker jag!!
Hoppas någon ser vilka de är snart och detta slutar upp!

Kommentarer
Postat av: sunil

Bor hon där vid ica? såg ett litet gäng små ligister hänga vid ica några kvällar.

2009-12-15 @ 18:35:55
Postat av: Anonym

Nej hon bor brevid hedegården..

2009-12-15 @ 19:28:20
Postat av: Diana

Ni föräldrar får ta o dra ihop ett litet bymöte. Många föräldrar vet inte ens vad som händer på byn. De gjorde vi i Vemdalen, innan de blev värre. Men efter mötet har inget mer hänt....men jullovet är ju inte över än så vi får väl se när skolan börjar.

Men jag tror att de hjälper att barnen ser att vi vuxna reagerar på en gång.

2009-12-29 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0