En riktigt god jul..

Ja det har vi verkligen haft! Jag har myst och tagit de lugnt hela helgen.
kylig morgon.

På julafton var vi som vanligt hos pappa på förmiddagen, där bjöds på fika och nyrökt fisk..
Hemma hade vi i god tid gjort i ordning för julmiddag, så när Kalle började, satt vi och tittade i lugn och ro.
Svärmor och svåger var här och käkade,´sen spelade vi spel under tiden vi väntade på tomten.. Och visst kom han! Så jag har väl varit lite snäll i år iaf..




Vi har haft syskon och barn här på fika, ätit underbart god oxfilé hos svärmor, träffat goda vänner, spelat mycket spel, bakat och ätit av julgodiset, promenerat och varit lata.. Julen är jag verkligen nöjd med..

 
årets jul cupcake!

Nu väntar nedräkningen till nyår som jag hoppas vi firar i stugan..Bara det blir lite mildare i vädret.. känns sådär kul att åka skoter i -30.

GOD FORTSÄTTING!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det såg ju riktigt mysigt ut det där=)

Dessutom så BEHÖVER man ju inte åka skoter - en skön kväll framför brasan slår det mesta!

2009-12-28 @ 15:15:59
URL: http://langstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0