utfyllnad...

Senaste impulsköp:

Skulle va inköpen i sthlm då.. lite kläder o nagellack

Om du var en blomma:

Skulle jag va en kaktus=kräver lite, är tålig och ingen man ger sig på så lätt

Pryl du inte kan vara utan:

Mobilen

Lyx är?:

När man i gott sällskap skrattar högt och hjärtlig, ett glas gott vin och god mat

Tidningar du prenumererar på:

Ingen just nu

Vad gör dej förbannad:

Ytlighet och människor som trycker ner sina barn

Du gör med 100 upphittade kronor:

Handlar något gott

När grät du senast:

gråter väldigt ofta, om man tittar på extreme home make over t.ex jag är väldigt blödig

Mjukt eller hårt:

Beror ju på vad det är

Kram eller puss?:

En kram säger mycket men en puss säger allt. Det beror på vem och varför.

Hyrfilm eller bio?:

Bio

Natt eller dag?:

Dag...

Rakad eller orakad?:

Rakad

Popsnöre eller sportfåne?:
varken eller


Kaffe eller te?:

Båda

Bakispizza eller bakischirre?:

Bakispizza...

Förfest eller efterfest? :

Förfest

Engångssex eller engångstallrik?:

Haha.. engångstallrik.

Yngre eller äldre?:

Äldre

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?:

Nej

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?:

beror på vad som har hänt och varför...

Finns det någon du ogillar starkt?:

Ja pedofiler och psykopater

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?:
Jag gillar inte konfliker, men säger va jag tycker om de behövs. Jag tar ingen skit

Om någon trycker ner dig, vad gör du då?:

Stampar ifrån

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?:

Jag vill gärna göra själv, men är det något jag inte kan ber jag mer än gärna om hjälp

Är du svartsjuk?:
Nej


Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?:

skadedjurs sanering

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?:

ja

Vad är det första du tänker på när du vaknar?:

Trött.... vill ha kaffe

Är du troende?:

ja, jag tror på ödets makt och på människan.

Tycker du om stearinljus?:

Ja absolut

När blir man vuxen?:
När man är självständig och klarar sig själv.

Hav eller sjö?:

Både och..  älskar att titta på havet men ska jag åka båt vill ja va på en sjö

Vad har du för väckarklocka?:

Sambon

Hur ofta klipper du tånaglarna?:

När de behövs

Har du betalat månadens räkningar?:

Ja

Använder du hudlotion?:

Jepp..

Tycker du om Dr Pepper?:

Nej jag ÄLSKAR dr pepper

Äpple eller Päron?:
äpple


Äter du fiskbullar?:

ja i hummersås... mums

När klippte du dig senast?:

en vecka sen.

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? :

Mc donalds... mc feast mmmmm

Platt eller vanlig dataskärm?:
Platt, har ju laptop


Vad har du för mobiltelefon?:
ericsson w760i

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?:

nä, jag dammsuger där jag står just nu, svårt me kryckor

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?:

ordning är för idioter, bara ett geni behärskar kaos!

Har du blivit sövd någon gång?:

Ja men visst har jag det

Lever din mormor?:

Nej, tyvärr

Har du varit med på TV?:

Ja

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?:

Pussa Kicki som precis kom hit JIPPIE!!!

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?:

Jag dricker inte mjölk, men skulle ALDRIG dricka en gammal

Beskriv din humor:

Sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0