Paris

Idag, precis nu lyfter flygplanet som ska ta min son till Paris. Hans farmor o farfar har bjudit honom på en veckas semester där med euro disney och allt..


Jag är glad för min sons skull som får uppleva allt detta. MEN är riktigt ordentligt hönsmammig just nu. VILL va på arlanda med han och ta in allt liv där, VILL va med när planet lyfter och han ska flyga för första gången, VILL uppleva paris med honom. Ja överhuvud taget finnas där för honom, om han blir rädd, orolig eller ledsen.. om han blir överlycklig och överaskad vill jag dela det med honom!!


Men jag missunnar varken han eller hans snälla farföräldrar detta, så jag ska försöka lägga band på mina känslor och bara vara glad för deras skull!. TUR det finns telefon i allafall...

Jag och mamma sticker till Sthlm i morgon bitti, det ska ju bli riktigt kul!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0