Info

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
Glad för det mesta. hungrig ständigt och trött.

När är du lycklig?
När jag är tillsammans med människor jag gillar. När man samlas och sjunger och skrattar. När jag läser en riktigt bra bok. När min son skrattar hjärtligt. När vi myser i stugan hela familjen

Vad beställer du på krogen?
Gin o tonic är liksom ett måste, kan ta en cosmopolitan om det är något särskilt. Mat vill jag ha såklart!

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
När jag addade en vinterkompis på facebook som jag spenderat många påskhelger tillsammans med. Fick ett mail tillbaka där det stod; Kul att du vill ha mig till vän, men har du skickat till rätt har aldrig sett dig förut? Vem är du?
Fick då förklara att jag på facebook fotot inte satt i underställ,oduschad och med en öl i näven, då kom han på vem jag var minsann! Tack för den Tom

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Ja jag är ju aldrig bakis!!?? Men efter ett 40 års kalas förra året, skulle jag upp och hämta sonen 8 mil bort. Det var helt omöjligt, som tur är finns K som ställde upp. Fick dock inte andas så mycket, luktade väl inte blommor precis

Vilken är din största fåfänga?
Jag är inte alls fåfäng kan se ut hur som helst egentligen. Måste fundera över detta. Finns säkert

Hur vill du helst transportera dig?
Bil älskar jag att åka, gärna långt och länge med en bra chaufför som R eller om jag kör själv och han är livrädd.. annars går jag. SKOTER

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Lycka! Att spendera sommarloven i huset vi hade på Gotland, med bad cykelutflykter och fruktträdgårdar.
Helgerna jag bodde med pappa i jaktstugan vid björnjakt/ älgjakt. Kolbulle och att fiska halva nätterna. Att vara på bäverjakt tidiga mornar, jag brukade fråga snällt om jag fick följa och bävra! Hade en underbar barndom med underbara föräldrar och syskon. Vill gärna ha tillbaka den.

Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.
Jag säger alltid att jag inte tänker titta när nån drar igång, men fastnar likt förbaskat i nåt skit som big brother

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Jag har nog aldrig varit moderiktig.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Ja kanske Anders Glennmark då som jag handlade godis samtidigt med i en sunkig affär i New York.

Vad är det närmaste döden du kommit?
När min son nästan dog, han opererade hjärtat 3 dagar gammal, mycket allvarligt och mycket tungt.
Annars när jag fick en spindel i munnen som ramlat i mitt vinglas hemma hos H och A. BLÄ


Vad smugglade du in i landet senast?
HAHA skulle va en helt laglig flaska sprit då från tax-free


När skäms du?
<När jag gör bort mig, vilket tyvärr sker ganska ofta


Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Depression kanske, hur 17 ska ja veta det

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Jag fick en smäll på norran för några år sedan, annars är det psykisk terror från idioten

Berätta om ett tantigt beteende du upptäckt hos dig själv.
hmm.. Ja jag vet inte, klipper rabatt kupunger, gillar att byta gardiner. Är stel när jag reser mig från sittande ställning och jag använder stödstrumpor, dagligen när jag jobbar!!


Fyll i meningen: "Man kan ta E ur X, men man kan aldrig ta X ur E."
jag återkommer

Vad är det märkligaste sms du fått?
Mot du trycker så ja du vet....( förklara gärna den som kan)

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Brott och straff, läst 2/3 men orkade inte mer, tvingade sambon att lyssna på den dessutom, en klassiker ju! stackarn

Fyll i meningen: "X, X och X - det känns som historien om mitt liv."
Musik, kärlek och lycka

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Många saker skulle jag tro, att jag är gaver, inte ett dugg pryd, talar innan jag tänker osv.

Berätta om ditt senaste utbrott.
Varje gång jag inser att ju mer du trampar på andra, och ju större din psykopati är, så ska vi övriga lägga oss för dennes önskningar, för de som egentligen skulle ha sluten vård finns på gatorna ibland oss och tillåts umgånge med sina barn, vilket i sin tur leder till frustation och panik för övriga, som spenderar sina liv genom att hoppas att ens barn aldrig ska komma till mer skada och i värsta fall försvinna eller fy fan! dö. Gör något åt barns rätt till ett tryggt liv!


Kommentarer
Postat av: malin

ÅÅÅH! det där sista särskilt... LOVE YOU sweetie:)

2008-09-06 @ 21:13:15
Postat av: Rosita

Nu är jag hemma och jag saknar dig

2008-09-11 @ 19:04:15
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0