lista

Lovar du att vara ärlig? Japp

Du heter: Jenny

Smeknamn: nunnu, mamma,chefen, liten

Låt just nu: Fast as a shark med Accept

Om du röker:

Favoritkaraktär(er) i bok:
Ior slår det mesta.

Vem behöver du mest just nu: en ande som ger mig tre önskningar som går i uppfyllelse...

Vad tror folk om dig:
Massor säkert

Stämmer det: Beror på vem som tror, tror E eller K något så är det säkert sant

Brukar du skratta för dig själv? Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Kan du ringa mig? Har inga pengar på mobilen

Vilken är din favoritmålning?
Solrosorna som min son målat.

Vart bor du Hedréns

Trivs du där: Ja med spökena

Festar du mycket: när jag känner för det

Vad har du för mobiloperatör: Telia

Är du allergisk mot något:
Mjölksocker och gul curry.

Nästa mål i ditt liv: Skaffa ett till barn

Hur svarar du i mobilen: Med mitt namn oftast

Vem ringde du senast: Farmor

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Va roligt, då ska jag hålla utkik

Antal sömntimmar i natt: 8

Brukar du komma i tid: Ytterst sällsynt att jag är sen, vill hellre komma en halvtimme förtidigt

När mår du bra: När jag är med familjen, när solen skiner och det är vindstilla, sittandes på fjället, lutad mot skotern.ahh!

När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg, på någon fest säkert.

Vad tycker du om fötter: Fötter kan va super vackra! Också bär de skor, fatta vilken lycka!

Är du smart:
Oerhört

Är du aktiv i skolan: nej

Favorit dryck på morgonen: Te

När brukar du gå och lägga dig: 21 tiden

Är du blyg:
Ja

Sysslar du med någon idrott: Ja

Vill du hellre ha mail än brev:
 Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men passion

Använder du stjärnor eller kajal:
Vad är stjärnor?

Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Familjen och vännerna.  MAX!!

Är du bortskämd:
ja av kärlek

När fyller du år: 31 maj

Tycker du om någon just nu:
JA

Om sex månader: Absolut

Jag samlar på: minnen, foton

Gröna eller röda äppeln: Gröna sura

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sambon, K eller E, systrarna eller mamma

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 7

Har du sovit i din egna säng inatt:
 Ja men en stund hos sonen

Har du strumpor på dig nu: Ja

Vad ska du göra ikväll: Kanske äta på restaurang, myskväll med grabbarna

Var vill du bo när du blir stor: Irland, Hede eller Gotland

Är det okej att gråta: JA

När grät du senast: I söndags hade 40 i feber

Vilken årstid tycker du bäst om:  Hösten när den är som nu, annars vår vintern

Laddar du ner musik och film från Internet: Nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bli skuldfri och anställa L på heltid att renovera mitt kök. resa

Bär du glasögon eller linser:  Glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej absolut inte

När går du upp ur sängen typ en helgmorgon:
 När jag vaknar av egen maskin och efter jag legat o dragit mig en stund,

Har du piercing:
Hål i öronen,

Vill du gifta dig:
Ja absolut

Vill du ha barn:
Har 1 men vill ha en till

Solar du ofta:
När jag har tid, väldigt sällan i solarier

Är du bra på att laga mat:
Beror på

Gillar du att dansa:
  Jaa!!!

Hur vig är du: Kylskåp

Vad dricker du helst när du är törstig:  Vatten eller zingo

Vilken är din favoritglass: Viol, lakris eller ägglikör

Tror du på ett liv efter döden: Ja, övertygad

Tycker du om sushi: mums

Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller varma mackor

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Ja fy

Vad heter du i mellannamn:  elenore

Är du morgon eller kvällsmänniska:
?? Kvällstrött o morgontrött, men lägger mig hellre sent än vaknar tidigt

Vilken ögonfärg har du: Blå

Vilka hår färger har du haft:
 Blond, lila, rött, mörkbrunt, ljusbrunt, slingat   osv....

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja

Biter du på naglarna: Nej,

Är du beroende av något: 1:an och kramar

Hur ofta tränar/motionerar du: Ibland

Vad gör du på helgerna:Umgås med familjen o vännerna

Brukar du bädda sängen: varje dag

Hur många timmar sover du på en natt: 8-9

Senaste bok:
Hotfyllt paradis av Norah Roberts

Har du kysst någon under den senaste veckan: älsklingen

Vad var det senaste du sa:
ÅH va mycket garn!

Önskar du att du bodde någon annanstans:
nej

Vem kramade du senast:
Sonen

Saknar du någon nu:
Jaaa

Hur många lampor har du i ditt rum: Många

Vem ringde dig senast:
Helena

Var du glad igår: Ja, älsklingen kom hem..

Vilken är din favoritfärg:
Rosa, turkos o svart

Sminkar du dig:
ibland

Känner du dig värdelös: ibland

Känner du någon som har tagit självmord: Ja tyvärr

Har du somnat i skolan någon gång:
 Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0