Söndag..

Ja nu är helgen snart till ända. Sambon fixar med bilen och packar och kommer snart att åka iväg i en vecka igen.. SÅ trist.  I morgon är det vardag med allt det innebär. Jag är ingen favorit av söndagar men idag händer iallafall minst 2 riktigt roliga saker. Först o främst får jag hem sonen som vart på Frösön i helgen. tråkigt att behöva åka till svenstavik hela tiden men värt allt när jag får in min skrutt i bilen och är på väg hem. Då sitter vi först o pratar om vad vi gjort i helgen, sen är vi i Åsarna och då går vi in på macken och köper en glass och sedan spelar vi musik skithögt och diggar som bara den hela vägen hem.. Roligt!!

Det andra roliga är att jag ska få besök av en vän som jag inte träffat på lääääänge! Det är så man skäms, vi bor ju oerhört långt ifrån varandra ca: 300 meter, men vi har knappt setts nån gång på hela sommaren. Nu är det dags. K är verkligen en frisk fläkt, alltid glad och full av energi som hon gärna delar med sig av. Passar mig utmärkt! Hoppas hon snart är här! Konstigt att man bor i en pytte by men inte ens har sett varann på metropolen Ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0