Passion

Jag tycker att alla som har vägarna förbi Uppsala ska stanna till och gå in i världens underbaraste affär Annelies choklad!
Även om man inte är passionerat förälskad i choklad som jag, så kan man njuta av de otroligt vackra handgjorda pralinerna som finns där! Makalöst är det. Vägg efter vägg med praliner och tryfflar, det svåra är att behöva välja vilka man ska ha bara!
Anledningen till att jag kom på detta nu, är att min underbara vän E som just kommit hem från U-sala har vart där och handlat till mig!!
Det är så underbart, ikväll ska jag ligga raklång i soffan med ett glas rödvin och njuta av Champagnetryfflar och chilitryfflar, som smälter i munnen och ger  orgasmliknade känslor..(fniss)
Vilken lycka!!!


kolla in på: http://anneliek.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0